Leivadi
Εγγραφή Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Casino Αναζήτηση Σημερινά Μηνύματα Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα
Επιστροφή   InOut
Find All Thanked Posts
Forum Rules

Click Here For English Version

Οι κανόνες στο forum του In Out FORUM


Παρακαλείστε να διαβάσετε προσεκτικά τους Όρους Χρήσης του φόρουμ πριν την εγγραφή σας, και να ανατρέξετε όποτε χρειαστείτε στο παρακάτω κείμενο για όποια αναγκαία ή χρήσιμη διευκρίνιση. Οι ακόλουθοι Όροι Χρήσης θεσπίστηκαν για την διασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των συζητήσεων σε αυτό το forum και μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή σύμφωνα με την κρίση των διαχειριστών.


Ο ορισμός του In Out FORUM

Το In Out FORUM, είναι ένα ανοικτό forum , σε όλο τον κόσμο, παγκοσμίως, έτοιμο να δεχτεί τις προσωπικές σας εμπειρίες, γνώσεις και απορίες. Είναι ένα διαδικτυακός χώρος συνάντησης, με σκοπό να συλλέξει και να διαθέσει γνώσεις και λύσεις σε θέματα που δεν θα βρείτε αλλού. Ένα μέρος που μπορείτε να πείτε την γνώμη σας, το παράπονό σας, την ανησυχία σας και να βρείτε λύση.


Δημοσιεύσεις και Πνευματικά Δικαιώματα

Οι δημοσιεύσεις και το περιεχόμενο που αποτελεί προϊόν εργασίας της Διοικητικής Ομάδας, αποτελούν κτήμα (πνευματικά δικαιώματα) του In Out FORUM. Οι δημοσιεύσεις και το περιεχόμενο που αποτελεί προϊόν εργασίας τρίτων, αποτελούν κτήμα όλων και μπορούν να διατεθούν ελεύθερα. Το In Out FORUM παρέχει υπηρεσίες παθητικά, άρα η αποκλειστική ευθύνη για την ορθή χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται, ανήκει στους χρήστες. Σε περίπτωση αναδημοσίευσης κειμένου άλλου συγγραφέα, παρακαλείστε όπως του γίνεται σχετική αναφορά. Σε περίπτωση που αναφερθεί σχετικό παράπτωμα, από τον αρχικό συγγραφέα, για κείμενο που έχει γραφτεί εδώ χωρίς την άδεια του, το κείμενο θα τροποποιείτε αναλόγως, άμεσα και χωρίς άλλη ειδοποίηση από την Διοικητική Ομάδα του forum .

Οι δημοσιεύσεις στο φόρουμ αυτό, και η ενεργή συμμετοχή σε αυτό οφείλουν να συμφωνούν με τους ακόλουθους κανόνες οι οποίοι θεσπίστηκαν με σκοπό τη διασφάλιση της ομαλότερης δυνατής διεξαγωγής των συζητήσεων, την αποφυγή προβλημάτων, παρεξηγήσεων και απρόβλεπτων καταστάσεων. Παρακαλούμε ελέγξτε τις επιμέρους κατηγορίες του forum για τυχόν ύπαρξη συμπληρωματικών κανόνων και ανακοινώσεων, τα οποίοι ισχύουν παράλληλα με τους παρόντες Όρους Χρήσης.


Τι σημαίνει ο όρος Διοικητική Ομάδα

Η Διοικητική Ομάδα, είναι μία ομάδα χρηστών, με αγάπη και μεράκι για το forum , που εργάζονται στα παρασκήνια για την ομαλή λειτουργία του.


Θέματα σχετικά με το λογαριασμό σας στο φόρουμ
Από τη στιγμή που ολοκληρωθεί η εγγραφή στο φόρουμ, οι χρήστες παραμένουν αποκλειστικά υπεύθυνοι για το περιεχόμενο των δημοσιεύσεών τους, καθώς και κάθε άλλη ενέργεια που γίνεται υπό τον προσωπικό τους λογαριασμό.
Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός γραμμάτων-αριθμών του nickname είναι 12.Παρακαλείστε όπως μην τον υπερβείτε, για την αποφυγή προβλημάτων.

Παρακαλείστε να ειδοποιείτε άμεσα τους Moderators και Administrators του φόρουμ για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού σας και πιθανή παραβίαση ασφαλείας.
Για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων, φροντίζετε για την προσεκτική χρήση του λογαριασμού σας και την έξοδο (logout) στο τέλος κάθε χρήσης. Το In Out FORUMδε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση ζημίας ή βλάβης επακόλουθης της αδυναμίας των μελών να σεβαστούν και να ακολουθήσουν την παραπάνω οδηγία.

Μετά την έγγραφή σας πηγαίνετε στο προφίλ σας και συμπληρώστε τα ανάλογα πεδία. Μην ξεχνάτε να συμπληρώνετε τον τόπο διαμονής και όποια αλλά ζητούμενα πεδία. Δεν επιτρέπονται διευθύνσεις e-mail στην υπογραφή σας.



Στελέχη της σελίδας και τρόπος επιλογής τους

Συντάκτες. Οι Συντάκτες είναι μέλη τα οποία επιθυμούν να συμβάλλουν στην καθημερινή ανανέωση της σελίδας με ειδήσεις. Κριτήριο είναι η συχνή ή αποκλειστική συμμετοχή τους σε αυτό τον τομέα. Κριτήριο είναι η συχνή ή αποκλειστική συμμετοχή τους σε αυτό τον τομέα καθώς και η επιλογή άρθρων από ένα ευρύ φάσμα πηγών ενημέρωσης.

Συντονιστές - Δ.Ο. Σκοπός των συντονιστών είναι να διατηρούν την εύρυθμη λειτουργία του forum. Απαραίτητα προσόντα για αυτή τη θέση : Υπομονή, αντικειμενικότητα,ομαδικότητα και συχνή συμμετοχή στα δρώμενα της σελίδας.

Διαχειριστές - Δ.Ο. Μέλη που έχουν συμβάλλει στην ανάπτυξη της σελίδας καθ όλη την παραμονή τους στο forum. Προϋποθέσεις η βασική γνώση τεχνικών θεμάτων που αφορούν την λειτουργία του forum.


Τα στελέχη της σελίδας επιλέγονται ανάμεσα από τους ενεργούς χρήστες.


Βασικές προϋποθέσεις για να γίνει κάποιος χρήστης, συντάκτης , συντονιστής ή διαχειριστής, είναι το ήθος, η διάθεση προσφοράς, η εργατικότητα, η αποφυγή στο μέτρο του δυνατού να παίρνει μέρος σε διαπληκτισμούς με τους χρήστες και οπωσδήποτε η διαδρομή του στη σελίδα να δείχνει ότι η τήρηση των κανόνων είναι πρώτη του προτεραιότητα. Τα στελέχη της σελίδας λειτουργούν εθελοντικά, έχουν συχνή παρουσία στη σελίδα, δρουν ομαδικά, και συζητούν κάθε πρόβλημα που προκύπτει, έτσι ώστε οι αποφάσεις τους να είναι αντικειμενικές, δίκαιες και πάντα σύμφωνες με τους κανόνες της σελίδας. Επίσης οι υποψήφιοι για θέση στελέχους χρήστες, πρέπει να έχουν τουλάχιστον εξάμηνη παραμονή σαν μέλη στην σελίδα.



Κανόνες για μέλη

Για την ομαλή λειτουργία του forum , η Διοικητική Ομάδα θεσμοθέτησε μία σειρά κανόνων, που είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν οι χρήστες.

  1. Στο In Out FORUMέχετε το δικαίωμα να γράφετε τα κείμενά σας στα ελληνικά, αγγλικά ή στα greeklish . Αποφύγετε να γράφετε με κεφαλαία, αφού υπάρχει ως άγραφος κανόνας ότι γράφοντας έτσι είναι σαν να φωνάζουμε και είναι κουραστικό κατά την ανάγνωσή του. Σε περίπτωση που θέλετε να τονίσετε κάτι, μπορείτε να το γράψετε με χαρακτήρες bold.
  2. Η συμπεριφορά των χρηστών πρέπει να διέπεται από σεβασμό προς τον χώρο που τους φιλοξενεί και προς τους υπόλοιπους χρήστες, ανεξαρτήτως βαθμού, χώρας, χρώματος και φυλής. Οι διαφορετικές απόψεις, πεποιθήσεις, προτιμήσεις κλπ. πρέπει να γίνονται πάντα σεβαστές. Σε περίπτωση που η μία άποψη αντιβαίνει στα χρηστά ήθη άλλου χρήστη, μπορεί μέσω προσωπικών μυνημάτων στην Διοικητική Ομάδα, να μεσολαβήσει στην σωστή εξομάλυνση του προβλήματος.
  3. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ οι επιθέσεις εναντίον άλλων χρηστών, οι προσβλητικές εκφράσεις, οι ύβρεις, η ειρωνεία, ο χλευασμός και γενικά κάθε προσπάθεια προσβολής ή μείωσης της προσωπικότητας του άλλου, ανεξαρτήτως βαθμού, χώρας, χρώματος και φυλής.
  4. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η δημοσίευση, διακίνηση, διαφήμιση, διάθεση κλπ., πορνογραφικού υλικού, ενοχλητικών διαφημίσεων (spam), ευαίσθητων προσωπικών στοιχείων, υλικού που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα, «πειρατικού λογισμικού» και συναφή (warez, cracks, keygens κ.α.) κλπ. Σε περίπτωση που χρήστες - μέλη του In Out FORUMανταλλάσσουν μεταξύ τους μέσω προσωπικών μηνυμάτων, e-mail, δικτύων ανταλλαγής αρχείων κλπ, υλικό συναφές με τα προαναφερθέντα, το In Out FORUMουδεμία ευθύνη φέρει. Ειδικότερα, η διακίνηση, διαφήμιση, διάθεση κλπ., ενοχλητικών διαφημίσεων (spam), απαγορεύεται και μέσω προσωπικών μηνυμάτων.
  5. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η δημοσιοποίηση προσωπικών μηνυμάτων άλλων χρηστών, ΧΩΡΙΣ την προηγούμενη άδεια από τον αποστολέα του μηνύματος. Τα προσωπικά μηνύματα αποτελούν προσωπικές συζητήσεις μεταξύ των χρηστών και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιούνται ως επιχειρήματα σε δημόσιες συζητήσεις. H ΔΟ δεν μπορεί να παίξει το ρόλο της αστυνομίας σε προσωπικές διαμάχες χρηστών μέσω πμ, εκτός και αν το κρίνει σκόπιμο για την καλή λειτουργία του φόρουμ.
  6. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η αναφορά, ανάρτηση, δημοσίευση συνδέσμων προς υλικό που είναι παράνομο, επιβλαβές, απειλητικό, προσβλητικό, επιζήμιο, δυσφημιστικό, χυδαίο, βίαιο, υβριστικό, ρατσιστικό η με άλλον τρόπο αποδοκιμαστέο, παραβιάζει την προσωπικότητα και τα προσωπικά δεδομένα άλλων, προκαλεί συναισθήματα μίσους, η/ και οποιοδήποτε άλλο συνιστάμενο ποινικό αδίκημα.
  7. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η διαφήμιση παντός είδους προϊόντων, επιχειρήσεων, εταιρειών, υπηρεσιών κλπ., με οποιοδήποτε τρόπο (είτε άμεσο, είτε έμμεσο) χωρίς την γραπτή άδεια των ιδιοκτητών του In Out FORUM. Σε περίπτωση που οιοσδήποτε επιθυμεί παροχή οποιασδήποτε των προαναφερθέντων υπηρεσιών, θα πρέπει να απευθυνθεί στον αρμόδιο τομέα του In Out FORUM. Στην αντίθετη περίπτωση, η διαφήμιση αυτή θα θεωρείται ως " spam " και θα αντιμετωπίζεται αναλόγως.
  8. Οι φωτογραφίες που ανεβάζουμε στο φόρουμ πρέπει να έχουν διαστάσεις μέχρι 1200x1200 , διαφορετικά θα "κόβονται" από το ίδιο το πρόγραμμα. Οι υπογραφές των μελών στο φόρουμ διέπονται από τους ίδιους κανόνες με τα μηνύματά τους. Πιο ειδικά οι υπογραφές μπορούν να περιέχουν 1 εικόνα, η οποία ωστόσο δεν θα πρέπει να έχει διαστάσεις μεγαλύτερες από 450 (μήκος) x 120 (ύψος) pixels και το μέγεθός της δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 100kbs. Εφόσον δεν τηρούνται οι παραπάνω απλοί κανόνες, τα μέλη της Διοικητικής Ομάδας έχουν το δικαίωμα να αφαιρέσουν ή να τροποποιήσουν την υπογραφή του χρήστη.
  9. Κάθε μέλος δικαιούται να διατηρεί ένα μόνο λογαριασμό στο In Out FORUM. Η εγγραφή του ίδιου χρήστη με πολλαπλούς λογαριασμούς με σκοπό την παραποίηση γεγονότων, η την εξαπάτηση των άλλων χρηστών απαγορεύεται, εκτός αν συντρέχει λόγος. Η διεύθυνση ΙΡ καταγράφεται. Η διαγραφή των δεύτερων και τρίτων λογαριασμών γίνεται άμεσα .
  10. Τα μηνύματα πρέπει να δημοσιεύονται στη Θεματική Ενότητα που σχετίζεται με το περιεχόμενό τους. Φροντίστε έτσι ώστε ο τίτλος να είναι σχετικός με το μήνυμα και κατατοπιστικός. Στην περίπτωση δημοσίευσης σε λάθος ενότητα ή χρήσης λανθασμένου, ανεπαρκούς ή παραπλανητικού τίτλου, οι Μοderators έχουν το δικαίωμα μετακίνησης και μορφοποίησης του τίτλου των μηνυμάτων κατάλληλα.
  11. Πριν δημιουργήσετε νέο Θέμα Συζήτησης, ελέγξτε μήπως το θέμα συζητείται ήδη αλλού, η έχει καλυφθεί στο παρελθόν. Χρησιμοποιείστε τη δυνατότητα "Εύρεσης" [Search] για να εντοπίσετε το υλικό που σας ενδιαφέρει
  12. Δημοσίευση torrents δεν επιτρέπεται στο forum του In Out FORUM.
  13. Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε ονόματα η υποκοριστικά που να μην προκαλούν αντιπάθεια η να ενοχλούν τα αλλά μέλη. Εάν γίνει αντιληπτό ότι κάποιο όνομα η υποκοριστικό ενοχλεί την ολομέλεια τότε το μέλος θα απομακρύνεται. Παρακαλούμε λάβετε αυτά υπ' όψιν όταν δημιουργείτε την έγγραφή σας.
  14. Τα μέλη με την εγγραφή τους αποδέχονται ότι, μήνυμα ή το σύνολο των μηνυμάτων που αναρτούν σ' αυτή τη σελίδα από τη στιγμή της ανάρτησης τους και μετά, είναι κτήμα της διαδικτυακής κοινότητας και τα μέλη δεν έχουν δικαίωμα να ζητήσουν τη διαγραφή τους. Τυχόν αίτημα διαγραφής μηνύματος ή μηνυμάτων του χρήστη, ως δυνατότητα ανήκει στη διακριτική ευχέρεια των διαχειριστών της σελίδας και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει υποχρέωση να γίνει αποδεκτό το σχετικό αίτημα.



Κανόνες για μέλη της Διοικητικής Ομάδας

Για την ομαλή λειτουργία του forum , θεσμοθετήθηκαν και μία σειρά κανόνων που υποχρεούνται να ακολουθήσουν τα μέλη της Διοικητικής Ομάδας.

  1. Η Διοικητική Ομάδα είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή των κανόνων, την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία του In Out FORUM. Οι Admin and Mods εργάζονται πραγματικά σκληρά για να διατηρήσουν το site στην καλύτερη μορφή του και να το βελτιώσουν όσο γίνεται καλύτερα, για αυτό παρακαλούμε να τους συμβουλεύεστε μόνον όταν πράγματι είναι αναγκαίο.
  2. Η παραβίαση των κανόνων από τα μέλη - χρήστες του In Out FORUM, αυτοδίκαια επιφέρει την παρέμβαση της Διοικητικής Ομάδας. Η παρέμβαση μπορεί να υλοποιηθεί με την μορφή της προειδοποίησης, όπου φαίνεται με ειδική επισήμανση στο post όπου έγινε η παράβαση, έως και της προσωρινής αναστολής του λογαριασμού χρήστη (εβδομαδιαίας διάρκειας) και της οριστικής αναστολής / διαγραφής του λογαριασμού χρήστη, σε περίπτωση που κριθεί αναγκαία.
  3. Συζητήσεις που παραβαίνουν έναν η συνδυασμό κανόνων που ορίζονται στο κείμενο αυτό, πρέπει να μη συνεχίζονται από τους χρήστες. Για την αποφυγή αυτού του φαινόμενου, πιθανώς κάποια Θέματα Συζήτησης να κλειδώνονται από τους Moderators, με παράθεση ανάλογου μηνύματος από αυτούς. Ενστάσεις, και υποδείξεις για ύπαρξη τέτοιων συζητήσεων δεν πρέπει να γίνονται σε νέα δημοσίευση, αλλά με αποστολή προσωπικού μηνύματος στους Moderators.
  4. Ενέργειες των συντονιστών που αφορούν δημοσιεύσεις (Μετακίνηση, κλείδωμα κλπ) θα γίνονται αυτόνομα και άμεσα από τον εκάστοτε Συντονιστή. Η όποια αργοπορία αντίδρασης των αρμοδίων δεν μπορεί να είναι θέμα σύστασης από χρήστες. Θεωρείται πιθανή κάποια καθυστέρηση δεδομένου ότι ασχολούμαστε στον ελεύθερο χρόνο μας με το φόρουμ, εάν έχετε κάποια σχετική ένσταση το καλύτερο είναι να στείλετε προσωπικό μήνυμα στους αρμόδιους.
  5. Η Διοικητική Ομάδα του In Out FORUM, έχει το δικαίωμα να παρεμβαίνει αυτοδίκαια και να «διορθώνει» λέξεις από δημοσιεύσεις χρηστών ,που παραβαίνουν τις αρχές λειτουργίας του In Out FORUM.


Βαθμοί του forum

Ανάλογα με τον αριθμό των δημοσιεύσεων ορίζεται και ο αντίστοιχος βαθμός του μέλους στο forum.

Οι βαθμοί στο forum είναι οι εξής:


New Member = 000 ~ 020 posts

Member = 020 ~ 050 posts

Power Member = 050 ~ 150 posts

Advanced Member= 150 ~ 500 posts

Pro Member = 500 ~ 1000 posts

Top Member = Over 1000 posts


Κάθε 100 posts προστίθεται ένα αστέρι * κίτρινο στο προφίλ σας. Κάθε 1000 posts προστίθεται ένα αστέρι * κόκκινο στο προφίλ σας.



Θέματα σχετικά με τη λειτουργία του forum

  1. Το In Out FORUM διατηρεί το δικαίωμα της τροποποίησης και διακοπής προσωρινά η και μόνιμα μέρος η και σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω του φόρουμ του, με η και χωρίς προειδοποίηση των χρηστών.
  2. Οι Αdmins του φόρουμ, διατηρούν το αποκλειστικό δικαίωμα να διακόψουν τη χρήση του η των κωδικών πρόσβασης, η/και να διακόψει τη διάθεση του περιεχομένου του στους χρήστες που θεωρεί ότι έχουν παραβιάσει το γράμμα και το πνεύμα των παρόντων όρων χρήσης.


Θέματα σχετικά με την ευθύνη του In Out FORUM- Disclaimer

  1. Περιορισμός Ευθύνης:

Δεδομένης της φύσης και του όγκου του Διαδικτύου, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, το In Out FORUM δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο επισκέπτης/χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών και περιεχομένων του In Out FORUM στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία. Το In Out FORUM δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, οι υπηρεσίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα και ότι τα λάθη θα διορθώνονται.

  1. Εξωτερικοί δεσμοί (links):

Η διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων, η ποιότητα και η πληρότητα των υπηρεσιών άλλων ιστοτόπων και σελίδων στα οποία υπάρχουν παραπομπές μέσω δεσμών, δεν ελέγχεται. Η ακέραια σχετική ευθύνη ανήκει στα αντίστοιχα sites . Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι το In Out FORUM ενστερνίζεται η αποδέχεται το περιεχόμενο η τις υπηρεσίες των ιστοτόπων στους οποίους υπάρχουν παραπομπές, η ότι συνδέεται με αυτά κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο.




Όλα τα παραπάνω
Η ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των παραπάνω (που μπορούν να περιγραφούν σαν ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ) από τους υποψήφιους χρήστες, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή και χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται από το In Out FORUM.



Παρακαλούμε διαβάστε τα FAQ πριν κάνετε κάποια ερώτηση.


Θυμηθείτε: Η πρόσβαση σε αυτό το forum είναι προνόμιο και όχι δικαίωμα. Το forum προσφέρεται, δεν είναι κεκτημένο δικαίωμα κανενός. Πρέπει λοιπόν να το χρησιμοποιείτε με σεβασμό στους κανόνες. Κάθε παραβίαση των κανόνων σημαίνει κατάχρηση του προνομίου και αποδεικνύει αδιαφορία προς στους υπόλοιπους χρήστες. Αν θέλουμε να μας βοηθούν οι άλλοι θα πρέπει να τους σεβόμαστε πάνω από όλα . Οι κανόνες μπορεί να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή . Φροντίστε να τους κοιτάτε συχνά για να ενημερωθείτε για τυχόν αλλαγές


Σας ευχαριστούμε και ελπίζουμε να χαρείτε την συμμετοχή σας στο site






Η Διοικητική Ομάδα του In - Out FORUM.


Inout.gr is Poolandered
Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλες οι δημοσιεύσεις σε αυτές τις ιστοσελίδες εκφράζουν τις απόψεις και τη γνώμη των συντακτών τους και όχι των διαχειριστών ή συντονιστών της σελίδας(εκτός των δημοσιεύσεων των ιδίων) και ως εκ τούτου δεν είναι υπεύθυνοι για αυτές.
Η αναδημοσίευση άρθρων και δημοσιεύσεων που υπάρχουν στην σελίδα είναι ελεύθερη, αρκεί να αναφέρεται ως πηγή το InOut.gr - Η ελευθερία στην πληροφόρηση στο διαδίκτυο είναι ο πρωταρχικός μας στόχος.