PDA

Επιστροφή στο Forum : Ειμαι ασχετος απο αυτοκ.κ πρεπει να παρω καινουριο.Τα φωτα σας


Dimitris Base
09-01-08, 13:46
Χαιρετε αγαπητοι φιλοι.
Εχω ενα corolla του 95 και ηρθε ο καιρος να παρω καινουριο αμαξι.
Σκεφτομαι για "μεσαιο" ή "μικρομεσαιο",1300-1400 cc,13000-16000Ε περιπου

Το θεμα ειναι οτι εμενα δεν μου αρεσουν τα αυτοκινητα κ ποτε μου δεν εχω ασχοληθει με αυτα.Οι γνωσεις μου φθανουν στο ισα ισα να ξερω τι ειναι το abs

Αυτο που θελω λοιπον ειναι να σας πω τι ζηταω στο αυτοκινητο και κατα την γνωμη σας,βαση ομως των δικων μου προτεραιοτητων,να μου προτεινετε ποια θεωρειτε την καλυτερη λυση,οσον αφορα την "μεσαια και την "μικρομεσαια" κατηγορια ξεχωριστα.Ξερω,θα πειτε αυτο ειναι υποκειμενικο κλπ κ πολυ δυσκολο,αλλα βασει κ των προτιμησεων μου που θα σας εκθεσω παρακατω ελπιζω να περιοριστει καπως το θεμα.

Λοιπον κατα σειρα προτεραιοτητας τα πραγματα που με ενδιαφερουν στο αυτοκινητο ειναι

1)Ανεση 2)Οικονομια 3)Ασφαλεια
Οταν λεω ανεση,εννοω πχ το corolla ηταν το πιο ανετο αμαξι που ειχα οδηγησει τοτε.Βεβαια δεν ειχε κανενα αλλο πλεονεκτημα.
Οταν λεω οικονομια,εννοω να μη χαλαει,να μην ειναι ακριβα τα ανταλλακτικα,να εχει μικρη καταναλωση κλπ,οσο πιο φθηνο ειναι τοσο πιο καλα,η εγγυηση επισης κλπ κλπ.Το corolla δεν το θεωρω καθολου οικονομικο,καθοτι ναι μεν δεν χαλασε ποτε,αλλα πρεπει να πληρωσα αλλο ενα corolla συνολικα σε ολα τα προβλεπομενα service της αντιπροσωπειας του.Και προσοχη,ο Φλαμιατος στο σερβις κλεβει,σου λεει να αλλαξεις πραγματα που δεν χρειαζονται,αυτο ειναι επιβεβαιωμενο απο αλλη αντιπροσωπεια toyota που μου το ειπαν ξακθαρα(ο Φλαμιατος μου ειχει πει πριν 50000 χμ οτι αν δεν αλλαξω αμεσως δισκο το αμαξι θα μεινει,και οι αλλοι μου ειπαν οτι απλα με δουλευει)

Λοιπον τα πραγματα που δεν με απασχολουν καθολου ειναι

Κυρος,Επιδοσεις,Εμφανιση

Πηγα ηδη σε καμια 10ρια αντιπροσωπειες αλλα εχω να πω οτι οι πωλητες μαλλον δεν παιρνουν αρκετη προμηθεια γιατι δεν ηταν καθολου επεξηγηματικοι.Παρολο που τους ειπα οτι δεν γνωριζω μια απο αυτοκινητα,δεν μου εξηγησαν σχεδον τιποτα.Ουτε και ηξεραν το γιατι πρεπει να προτιμησω το δικο τους μοντελο εναντι του ανταγωνισμου.


Σαν 2η ερωτηση γενικα στο θεμα θα ηθελα να μου πειτε και τι θα πρεπει να κοιταω οταν παω ν'αγορασω ενα αυτοκινητο.

Σαν 3η ερωτηση, τι να κανω για να πουλησω το παλιο μου αυτοκινητο;ειναι corolla 95 200000 χμ,με a/c ,υδρ τιμονι,ραδιοκασ/νο,συναγερμο.Θα το αγοραζει κανεις αυτο;στην toyota μου ειπαν 2300 οτι ειναι η αξια του.Να βαλω αγγελια στη χρυση ευκαιρια η υπαρχει καλυτερος τροπος;

4ο,προτεινετε μου καμια καλη ιστοσελιδα για να πληροφορηθω για τα διαφορα μοντελα,και αν υπαρχει πουθενα,κανενας συγκριτικος πινακας με τα τεχνικα χαρ/κα των διαφορων μοντελων συγκεντρωτικα.

5ον,μου ελεγαν οι διαφοροι πωλητες οτι αν θελω να παρω ενα χαρ/κο καποιας αλλης εκδοσης του αμαξιου(πχ χειρισμο ραδιο cd στο τιμονι),θα πρεπει αναγκαστικα να παω στην επομενη εκδοση κ να πληρωσω ολα τα εξτρα που δεν χρειαζομαι.Καποιος φιλος μου μου ειπε οτι αυτο δεν ισχυει,μπορω σε καποιες αντιπροσωπειες να παραγγειλω το αμαξι οπως θελω απλα αργει περισσοτερο και ισως εχουν λιγοτερο κερδος κ γι'αυτο δεν το προτεινουν ποτε σαν επιλογη.Τι ισχυει τελικα;

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και σας ξαναλεω,στηριζομαι αποκλειστικα σε εσας,μιας κ οι φιλοι μου δεν ειναι πολυ αντικειμενικοι,αντι να μου πουν ποιο αμαξι συμφερει εμενα,θα μου πουν ποιο αρεσει σε αυτους και θα μπερδευτουμε.
Α,και συγνωμη επισης που δεν ασχολουμαι με το σπορ,μην με παρεξηγειτε
(επρεπε να βλεπατε παντως τη φατσα των πωλητων οταν τους εξηγουσα οτι δεν ξερω καν ποια μοντελα βγαζει η εταιρεια τους)

maddoctor
09-01-08, 18:08
Λοιπόν, τα γαλλικά έχω ακούσει έχουν ακριβά ανταλλακτικά. Ασφάλεια κοιτάς ποια έχουν 5 αστέρια. Εγώ έχω ένα ibiza, αλλά θα σου έλεγα να μην πάρεις. Φτάνει τα λεφτά που διαθέτεις, έχω πάρει το τετράθυρο full extra, αλλά έχει μεγάλη αδυναμία στους πολλαπλασιαστές. Στα 2 και κάτι χρόνια που το έχω, έχω αλλάξει 4 φορές πολλαπλασιαστή. Βέβαια είναι στην εγγύηση, οπότε δεν μου κοστίζει κάτι. Τα ανταλλακτικά....δεν νομίζω να είναι ακριβά. Ουσιαστικά μπες στο auto-triti.gr και δες εκεί συγκριτικά βάση τα χαρακτηριστικά που θέλεις.

Dimitris Base
10-01-08, 00:37
οκ φιλε μου,σ'ευχαριστω

Rey21
10-01-08, 14:50
Δημητρη αν και δεν εχω αυτοκινητο ακομα ξερω οτι τα γερμανικα ειναι καλυτερης ποιοτητας! Μπορεις ας πουμε να παρεις ενα vw polo 1.400αρι! Αλλωστε η vw ειναι εγγυηση!

ThanosAlonso
10-01-08, 15:16
Δημητρη αν και δεν εχω αυτοκινητο ακομα ξερω οτι τα γερμανικα ειναι καλυτερης ποιοτητας! Μπορεις ας πουμε να παρεις ενα vw polo 1.400αρι! Αλλωστε η vw ειναι εγγυηση!

καλά ρε συ εντάξει μην το φωνάζεις και έστι...χαχαχαχα:P

Spyrakos
11-01-08, 08:47
Για μενα ξαναπαρε Toyota. Δεν ειμαι ιαπωνοφιλος (Peugeot εχω), αλλα βλεπω οτι εισαι ηδη ευχαριστημενος απο αυτο που εχεις, φτιαχνουν καλα αυτοκινητα, δινουν σοβαρη εγγυηση και απ'οτι διαβαζω ειναι απο τις λιγες αντιπροσωπειες στην Ελλαδα που εχει σοβαρη πολιτικη, σερβις κλπ.

kyrAndreas
11-01-08, 15:12
toyota μεριά θα σου πρότεινα κι εγώ.
Η εγγύηση που έχουν είναι από τις μεγαλύτερες...
Επίσης ίσως σε διευκολύνουν με το να πάρουν και το Corolla σου και να σου κάνουν κάποια καλύτερη τιμή.
Για την άνεση που λες κάνε ένα test drive να δεις!
Για την ασφάλεια ψάξε να βρεις πόσα αστέρια έχει.
Όσο για οικονομία, δες από συγκριτικά την κατανάλωση και όσων αφορά τα service θα έχεις πιστεύω το μικρότερο κόστος καθώς έχεις αρκετά χρόνια με εγγύηση στην Toyota. Αυτόν τον Φλαμιατο δεν τον ξέρω, αλλά αν είναι όπως τα λες πήγαινε σε άλλη αντιπροσωπεία και όχι σε αυτουνούνενου :D

Ο τιμοκατάλογος --> http://www.toyota.gr/Images/pricelist_tcm273-286904.pdf
Από ό,τι βλέπω μπορείς να πάρεις μέχρι και την απλή έκδοση του νέου Corolla

Για λεπτομέρειες κτλ δες εδώ: http://www.toyota.gr/

tasoulis23
11-01-08, 20:06
φιλε μου δημητρη,επειδη ενα φιλαρακι μου ψαχνει για να αγορασει κατι παρομοιο με αυτο που ζητας(οικονομια,ανεση,ασφαλεια)μετα απο μεγαλη ερευνα αγορας που καναμε,αποφασισαμε πως το μονο αυτοκινητο που σου προσφερει ολα αυτα ειναι το honda jazz στα 1300c.c

Dimitris Base
12-01-08, 18:54
Παιδια διαβασα τι λετε κ ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Τις τελευταιες 2-3 μερες μιλαγα με διαφορους,και ειδα κ μια ερευνα του autotriti για τα ζημιαρικα αυτο/τα κ κουφαθηκα,διοτι κορυφαια με λιγοτερες βλαβες βγαινουν κατι μαρκες οπως πχ hyundai,daihatsu κλπ που εγω νομιζα οτι ειναι σκοτωστρες.
Γενικως κυριαρχει η αποψη οτι τα ιταλικα βγαζουν ηλεκτρικα προβληματα,τα γαλλικα μηχανικα,τα ιαπωνικα ειναι καλα μηχανικα και τα γερμανικα αριστα.Ομως οσου μου ειπαν αυτες τις αποψεις μου ειπαν και οτι πια οι διαφορες αναμεσα στις εταιρειες εχουν αρχισει να εξισωνονται,και ειναι κ οτι σου τυχει.
Καποιος δηλ που ειχε citroen μου ειπε οτι ειχε τις καλυτερες αναρτησεις που εχει δει σε αμαξι,πολυ μαλακες δηλ,αλλος που ειχε το προγουμενο μοντελο astra μου ειπε οτι του εβγαλε πολλα μηχανικα προβληματα,το ιδιο και καποιος που πηρε πριν 3 χρονια golf.
Ενας φιλος μου που πηρε το polo πριν 6 μηνες μου λεει οτι μολις αρχισε να του τριζει και σε τετοιο βαθμο που του ειπαν να του αλλαξουν ολες τις πορτες.
Αρκετοι μου προτειναν το Jazz που λεει ο φιλος Τασουλης και σχεδον πολλοι συμφωνησαν να δω το ΚΙΑ cee'd οπωσδηποτε αλλα με χαλαει καπως εμφανισιακα.Το ξερω οτι ειπα οτι η εμφανιση δεν με πολυ αφορα αλλα εχω μλλον αλλαξει γνωμη για αυτο,καποια τα εχω αποκλεισει μονο κ μονο λογω εμφανισης(micra πχ)
Κατι που δεν εχω βγαλει ακομα ακρη ειναι το εξης:δεν μπορω να διαλεξω μεταξυ μικρομεσαιου και μεσαιου μοντελου.Πχ μεταξυ mazda 2 kai 3,c3-c4,punto και bravo κλπκλπ

Προσπαθω να ρωτησω πωλητες κ φιλους,ποια απο τις δυο κατηγοριες προσδιδει μεγαλυτερη ανεση στον οδηγο κατα τη διαρκεια της οδηγησης.Αλλοι λενε το μικρο,λογω μεγαλυτερης ευκινησιας,και αλλοι λενε το μεγαλο,λογω του οτι εινα πιο βαρυ κυλαει καλυτερα στο δρομο.Εγω θελω να ρωτησω,μταξυ των δυο επιλογων,ποιο θα με κουραζει περισσοτερο;
Επισης ειδα οτι ενα μικρο μοντελο ειχε 5 αστερια κ ενα μεσαιο της ιδιας μαρκας ειχε 4,5 αστερια.Μπορουμε δηλ ασφαλως να βγαλουμε το συμπερασμα οτι το μικρο ειναι πιο ασφαλες απο το μεγαλο;δηλ τα τεστ γινονται με τις ιδιες προδιαγραφες στο μικρο κ στο μεσαιο μοντελο;

Μεχρι τωρα μου φαινεται ασφαλεστερο να παρω ενα μικρο και να το "παραφορτωσω" στα εξτρα που να αφορουν ανεση κ ασφαλεια παρα ενα μεσαιο με τα στανταρ.Αλλα φοβαμαι μηπως το μικρο αποδειχτει πιο κουραστικο να το οδηγας.

Οι τιμες που εχω βρει στα διαφορα μοντελα στη βασικη εκδοση,προσθετοντας κ επιπλεον ωστε
ολα να εχουν a/c,mp3,abs,ebd,esp,κ >4 airbags για μη μεταλλικο χρωμα ειναι οι εξης(με τελη κυκλοφοριας):

astra 14400 (αλλα μου φανηκε υπερβολικα μεγαλο κ βαρυ για τη μανα μου)
grande punto 13600 (μειον τα Ε που γλυτωνεις επειδη σου δινουν 5 χρ.service τσαμπα)
auris 15200
C4 14000
mazda 3 14260(δεν ειμαι σιγουρος για το ESP)
mazda 2 13600(δεν παιρνει ESP)

προς το παρον αυτα εχω δει απο κοντα,θα συμπληρωσω κ τον πινακα προσεχως

Spyrakos
12-01-08, 19:14
Punto & Auris με τα μπουνια.

kyrAndreas
12-01-08, 19:24
+1 για Auris...

Γιατί δεν αφιερώνεις λίγο χρόνο σε μερικά μοντέλα για test drive, κατά προτίμηση 1-2 μέρες συνεχόμενες ώστε να δεις άμεσα τις διαφορές στην άνεση;
-------------------------
Α ρίξε και μια ματιά στο blog --> http://www.aurisblog.gr/

tolis1186
12-01-08, 20:17
Γνώμη μου είναι να αποφύγεις τα Ιταλικά και Ισπανικά αυτοκίνητα και να στραφείς στα Γερμανικά και Ιαπωνικά...Σαφώς καλύτερες επιδώσεις και λιγότερα προβλήματα... Τα Γαλλικά για μένα είναι μόνο για την άνεση αν είσαι πχ 2 μέτρα θα σου πρότεινα Γαλλικό...
Καλά εγώ είμαι φόλα Golfakιας οπότε δεν μπορώ να είμαι και πολύ αντικειμενικός... :)

nikosmtxhpc
13-01-08, 06:55
ego eimai fanatikos tis honda alla apo oti les den se noiazoun epidoseis arxika na se rotisw kaneis taxidia megala an einai na pareis aytokinito kai xereis oti tha kaneis polla xiliometra se ethniki odo kai etsi ena megalo h bari 1300 tha se kourasei polu stin odigisi meta apo thn apopsitis asfaleias ti na sou pw den xerw an diafonoun oi alloi alla an pairneis aytokinito me tin prooptiki tou atiximatos asto kalitera na min pareis katholou bebaia aytin einai apopsi mou anyway ta perisotera aytokinita poia vgenoun me ola ta aparetita (aerosakous abs klp) kai meta skepsou ta servise px ta poio akriva tha exoun poio akrivo servise meta exeis kai tous kleftes tis antiprosopias tis ekastotis markas pou tha pareis alla apo oti diabasa to xereis apo proto xeri me ton mixaniko sou ego tha sou pw mono oti ta honda einai skilia antexoun ta panta kai ta 1600 ta vtec den kaine poly an douledeis to moter mxr tis 4500rpm meta allo axiopisto aytokinito einai ta toyota kai to auris einai orai den kaiei poloi kai exei nomizw tin exelixi to vvti pou einai kai oikonoiko kai exei kales apodoseis alli teleutaia lisi einai i ta mitsubishi (colt) kai se akraia periptosi gia mikro kana daihatsu an kai den exw asxolithi me ayta kai den ta xerw an exei kapoios na mas pei tis entipowseis tou auta eixa na pw gia mkromesaia alla an skefteis gia kana megalo tote mono honda den tha to metaniwseis pote!! otan pareis pes mas ti apofasises na pareis kai tis entiposeis sou:emot90:

panagiotisXAN
13-01-08, 18:16
ETYXE ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΛΑ TOY 2005 VVTI 1600
ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕΣΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΑΠΟ ΠΕΙΡΕΑ ΓΙΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΠΑΩ ΜΕ ΤΗΝ SLK200 ΕΝΩ ΜΕΣΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΑΩ ΜΕ 2CV Η ΤΟ ΚΟΡΟΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ
:bcrying::bhi::biglol:

Dimitris Base
14-01-08, 00:49
Ευχαριστω για την συνεχεια των αποψεων.
Να ξεκαθαρισω καταρχας οτι με το corolla που ειχα,συνολικα δεν ειμαι ευχαριστημενος.Διοτι το ΜΟΝΟ πλεονεκτημα που ειχε ηταν η ανεση,ενω πχ ειχε τα χειροτερα κρατηματα που εχω δει,απο τις χειροτερες επιταχυνσεις λογω του ηλεκτρονικου γκαζιου κλπ και επισης ναι μεν δεν χαλασε ποτε,αλλα ξοδεψα αλλο ενα αμαξι σε λεφτα με ολα τα προβλεπομενα σερβις του.Θα μπορουσα δηλ να ειχα παρει 3 punto με τα λεφτα που εδωσα συνολικα για το corolla κ τα σερβις του.Να περιμενω να χαλαει το ενα και να πιανω το αλλο,μεχρι να μου χαλασουν και τα 3 κ να μην εχω ασχοληθει καθολου με σερβις.Απο αυτη την αποψη με την toyota ΔΕΝ ειμαι ευχαριστημενος.Ασε που εβγαλε και 5-6 ηλεκτρικα προβληματα,κυριως επειδη η ελληνικη αντιπροσωπεια για να γλυτωσει λεφτα ειχε βαλει ηλεκτρικα αλλων εταιρειων οπως πχ ο γρυλλος για το ηλεκτρικο παραθυρο.
Ηθελα να δω και το focus αλλα μου λενε οτι εχει εξαντληθει επειδη βγαινει καινουριο σε 2 μηνες.Αυτο λοιπον μαλλον αναγκαστικα θα το διαγραψω απο τις επιλογες μου.
Σιγουρα θα σας πω παιδια τι επελεξα κ γιατι κ θα σας στειλω τον πινακα στο excel που φτιαχνω με τις συγκρισεις μεταξυ αμαξιων.
Εν τω μεταξυ,ξερετε τιποτα χρησιμα σαιτ που θα μπορουσα να κοιταξω για συγκριτικα τεστ αμαξιων κλπ κλπ;
Ευχαριστω κ παλι ολους για το ενδιαφερον.Α,ξεχασα να ρωτησω επισης,την αποψη σας για τα μειονεκτηματα του αυτοματου κιβωτιου ταχυτητων και της ηλιοροφης.

Μια αλλη ερωτηση:αν ξεχασουμε τελειως την τιμη,στην κατηγορια του μεσαιου/μικρομεσαιου hatchback ποιο αμαξι φαινεται το πιο πολυτελες οταν μπαινεις μεσα,συγκρινοντας βεβαια τις βασικες εκδοσεις,δεν μιλαω για δερματινο σαλον κ αλλαγμενο λεβιε,τιμονι κλπ.Το λεω αυτο διοτι πηγα για πλακα κ σε πιο ακριβες μαρκες,οπως mercedes,ΒΜW κ ενω περιμενα να δω διαστημικα πραγματα μεσα,μου φανηκαν σχεδον το ιδιο με ολα τα υπολοιπα.Το Honda Civic αντιθετως μου φανηκε πολυ εντυπωσιακοτερο κ σαν εμφανιση κ οσον αφορα τα πλαστικα,τα ντουλαπακια, τα διαφορα χειριστηρια κλπ.Βεβαια ξεφευγει παραπανω απο τα λεφτα που προτιθεμαι να δωσω κ εχει σαν μειονεκτημα οτι η 5η κ 6η ταχυτητα δεν ειναι τερμα δεξια στο λεβιε(τερμα δεξια ειναι η οπισθεν)με συνεπεια να πρεπει να υπολογισεις που θα πας το λεβιε για να μπουν.Αυτο εγω στανταρ βαριεμαι να το κανω.

Ειδα και το Jazz,πολυ καλο κ αυτο απο αποψη χωρων.Αλλα δεν παιρνει ESP κ εχω βρει το astra στην ιδια τιμη κ το C4 1000Ε φθηνοτερα.Τα honda εχουν γενικως καλη φημη;γιατι ειναι ετσι πιο ακριβα;με το σερβις τι παιζει;να φανταστω οτι θα ειναι αντιστοιχα ακριβοτερο απο τις αλλες μαρκες που ειναι πιο φθηνες(ford,opel κλπ).Αλλη ερωτηση:τα honda τα προτιμουν κυριως αυτοι που τρεχουν;θα χασω κατι σε ανεση;

Spyrakos
14-01-08, 12:12
Αδερφε συγγνωμη που θα στο πω αλλα αν περιμενεις ποιοτητα και καλες τιμες απο επισημα και εξουσιοδοτημενα συνεργεια πλανασαι πλανην οικτραν. Μονον εαν και εφ'οσον εισαι μεσα σε εγγυηση ασχολεισαι μαζι τους για σερβις (τα οποια ομως ειναι πλεον πολυυυυ αραια, πχ στο δικο μου καθε 20.000 χλμ ή καθε 2 χρονια, ο,τι ερθει πρωτο) και αν χαλασει κατι μεσα στην εγγυηση (δλδ τζαμπα εργασιες). Αλλιως, βρισκεις κανα μαστορα της προκοπης μεσω φιλων και γνωστων και κανεις τη δουλεια σου καλυτερα και ΠΟΛΥ φτηνοτερα καθως ειναι γνωστο οτι τα σωστα μαστορια δεν δουλευουνε για τρεις κι εξηντα στις αντιπροσωπειες αλλα κανουν δικη τους δουλεια...

Οσο για τα αλλα που ρωτας:

- Αυτοματο κιβωτιο: υψηλοτερη καταναλωση, χαμηλοτερη οδηγικη ευχαριστηση (υποκειμενικο).

- Ηλιοροφη: για μενα αχρηστη και πιθανον μπελαλιδικη (αλλο ενα ηλεκτρικο που μπορει να χαλασει, για να μην πω αμα φθαρει κανα λαστιχο και αρχισει να βαζει νερα).

Dimitris Base
15-01-08, 03:09
Πολυ χρησιμες οι παρατηρησεις σου και ενδιαφερουσες,μου ειχαν πει αυτοματο κιβωτιο να το διαλεξω για να μειωσω την καταναλωση.Τωρα που υπαρχει κ ο αντιλογος απο πλευρας σου,μαλλον θα σε πιστεψω γιατι θεωρω κ τον εαυτο μου πολυ οικονομικο/τσιγκουναρο οδηγο.

Απο την αλλη,διαβασα κατι στο euroncap που κανενας πωλητης δεν ηξερε να μου απαντησει,ειναι το εξης.

Απο FAQ του euroNCAP:
Are large cars safer than small cars?

In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars. As these effects are currently impossible to overcome, Euro NCAP only makes comparisons within size categories. The rating of a car within its size category is a function of the quality of its safety design.

Μαλιστα,πωλητης της mazda,μου ειπε να διαλεξω το μικροτερο μοντελο γιατι ειχε 5 αστερια σε σχεση με 4,5 που ειχε το μεγαλυτερο...τωρα καταλαβα οτι μου ειπε φοβερη βλακεια.

Spyrakos
15-01-08, 08:11
Το αυτοματο κιβωτιο μειωνει την καταναλωση μονον εαν οδηγεις "τραβωντας" τις ταχυτητες μεχρι ψηλα. Αν οδηγεις με αλλαγες "χαμηλα" χωρις να ζοριζεις τον κινητηρα (2.5-3 χιλ στροφες) δεν υπαρχει περιπτωση να καψεις παραπανω με το χειροκινητο.

kyrAndreas
15-01-08, 10:24
Βέβαια αν έχεις αυτόματο κιβώτιο θα είσαι πιο άνετος με το ένα χέρι ελεύθερο να κάνει ό,τι θέλει και να μην ανησυχείς αν θα σου σβήσει ο κινητήρας σε μια δύσκολη π.χ. μανούβρα σε ανηφόρα ;)
Πρέπει να το δοκιμάσεις πριν το πάρεις με αυτόματο μήπως και μετά σου φαίνεται "βαρετή" η οδήγηση... σίγουρα όμως θα είναι πιο άνετη και ξεκούραστη!

Dimitris Base
25-01-08, 02:54
Γεια σας,επανηλθα...
μετα απο εβδομαδες αναζητησης δυο νεα στοιχεια εριξαν ως στην ερευνα μου.
α)ειχα απορριψει πολλα μοντελα λογω του οτι μονο κ μονο μου φαινοταν φτηνιαρικο το σαλονι.Ρωταγα τον πωλητη αν μπορει να γινει κατι καλυτερο στο σαλονι και επιμονα μου απαντουσαν ολοι οχι,εκτος αν παω στην εκδοση full extra.Μεχρι που ανακαλυψα οτι μπορω να βαλω και μονος μου δερματινο σαλονι με 800 ευρω...πολυ ηλιθιοι οι πωλητες.Ξεχναγανε να μου το πουνε.

β)κατεληξα οτι ειναι must το ημιαυτοματο σειριακο κιβωτιο.Αυτο μου περιορισε τις επιλογες παρα πολυ,και δεδομενου οτι ηθελα αυτοκινητο φθηνοτερο απο 15500,με καταναλωση μικροτερη απο 8.3 εντος πολης και μικροτερο απο 4.30 μηκος,μου εχουν μεινει τωρα μονο 3 επιλογες:
OPEL ASTRA 1.4 EASYTRONIC,OPEL CORSA 1.2 EASYTRONIC ΚΑΙ SUZUKI SWIFT 1.3 GLA
Υπηρχε και το HONDA JAZZ 1.3 ημιαυτοματο,αλλα σχεδον το εχω απορριψει λογω τιμης,ελλειψης MP3,δεν παιρνει ESP και εχει 26 rating στο NCAP σε αντιθεση με ολα τα αλλα που εχουν >30.Ειναι ομως το πιο καλο στην οδηγηση ρε γαμωτο.Επισης παιδια οδηγησα σχεδον οτι γινοταν απο αμαξια,μεχρι και mercedes.Το πιο καλο στην οδηγηση μου φανηκε το...ετοιμαστειτε... hyundai i30!φοβερο αμαξι.Το απερριψα ομως γιατι εχει μηδενικο προαιρετικο εξοπλισμο και δεν εχει σειριακο κιβωτιο στα 1.4.

Εχω λοιπον τωρα τις εξης ερωτησεις:

*) εχει παρει κανεις CORSA/ASTRA να μου πει τα μειονεκτηματα τους που δεν φαινονται στα νουμερα;ρωτησα ενα φιλο που εχει συνεργειο και μου ειπε ASTRA δεν του εχει ερθει καθολου ακομα(δηλ δεν βγαζει προβληματα),ενω για CORSA δεν μπορει να ξερει ακομα.

*) εχει κανεις EASYTRONIC(το σειριακο της OPEL) να μου σχολιασει τη συμπεριφορα του;

*) το ESP σε 1.2 CORSA λετε να ειναι εντελως αχρηστο;γιατι κανει 600 ευρω και σκεφτομαι σχεδον σιγουρα να το παρω.Αν δηλαδη κανω μαλακια και παρω μια πολυ κλειστη στροφη με 60 χμ/ωρα,το ESP δεν θα με σωσει;πολλοι μου λενε οτι το ESP χρειαζεται μονο σε αυτους που τρεχουν,αλλα εγω ειδα ενα dvd για το ESP οπου δεν ισχυε αυτο.Βεβαια εγω δεν ξερω κ την τυφλα μου απο αμαξια.

*) τι πιστευετε για το δερματινο σαλονι αν παρω CORSA?λετε να δειχνει υπερβολικο;(δεδομενου οτι δεν ειναι κ κανενα πολυτελες αμαξι το CORSA 1.2). Εκτος απο το οτι ζεσταινεται το καλοκαιρι,εχει καποιο αλλο μειονεκτημα το δερματινο;ειναι γυφτια να βαλεις δερμα μονο στα εμπρος καθισματα;


το ASTRA 1.4 easytronic το εχω βρει στην βασικη του εκδοση,+εξτρα εξοπλισμος αξιας 250 ευρω(MP3 κλπ) 15050 τελικη τιμη(χωρις μεταλλικο χρωμα),και με αποσυρση παει στα 14750

το CORSA 1.2 easytronic το εχω βρει στην βασικη του εκδοση παλι,+εξτρα εξοπλισμος αξιας 750 ευρω(ESP κλπ) 14000.Εδω δεν μπαινει μπονους αποσυρσης.

Το θεμα ειναι οτι παρα το ελαφρυτερο CORSA και τον 1.2 κινητηρα,ASTRA 1.4 k CORSA 1.2 εχουν την ιδια ακριβως καταναλωση: 7.7 εντος πολης.Αυτο εγω το ερμηνευσα υποθετοντας οτι ο κινητηρας του CORSA,ενω κανονικα θα επρεπε να ειναι πιο οικονομικος,στην ουσια αρχιζει να λειτουργει στα ορια λογω του βαρους του αυτοκινητου,κ γι'αυτο αυξανει την καταναλωση.Δηλαδη οτι αμα το πατησω λιγο περισσοτερο θα τα φτυσει.To CORSA ειναι απο τα πιο βαρια μικρα,1160 κιλα.

ASTRA 1.4 :1240 κιλα,92 ιπποι ,7.7 καταναλωση
CORSA 1.2: 1160 κιλα,80 ιπποι ,7.7 καταναλωση


Να και το πινακακι που εφτιαξα ψαχνοντας.
http://rapidshare.com/files/86374552/cars_chart.xls.html (http://rapidshare.com/files/86374552/cars_chart.xls.html)


Εκτιμω καθε αποψη σας.Σπευσατε,την αλλη βδομαδα παραγγελω το αυτοκινητο.Το SWIFT θα το οδηγησω τη Δευτερα.Τα OPEL δεν υπαρχουν σε ημιαυτοματο test drive κ ετσι παω στα τυφλα,τα οδηγησα μονο με το μηχανικο κιβωτιο.

Spyrakos
25-01-08, 08:20
1) Μεταξυ corsa και astra, χαλαρα το δευτερο αν και κατα την ταπεινη μου αποψη το αμαξι ειναι χαλαρα για 1.6. Ετσι και βαλεις κανα κλιματισμο το καλοκαιρι θα καταλαβεις για τι μιλαω.

2) Το δερμα για την Ελλαδα δε λεει. ΠΟΛΛΗ ζεστη το καλοκαιρι, πολυς ιδρωτας σε σημειο να γλιστρας απο το καθισμα. Προσεξε γιατι παιζει να καταληξεις να εχεις το αμαξι 8 μηνες το χρονο με βαμβακερα καλυμματα.

3) Δερμα μονο μπροστα το βρισκω οντως γυφτια.

4) Εγω εχω ESP. Στα σχεδον 4 χρονια εχει "παιξει" μια φορα οταν εκανα ταρζανιες για να δω αν θα παρεμβει. Δεν το θεωρω αναντικαταστατο στοιχειο ασφαλειας, αλλα δεν εβλαψε και κανεναν. Η δραση του ειναι ουσιαστικα σαν να "τσιμπας" το χειροφρενο στις στροφες για να μαζεψει ο κωλος του αυτοκινητου.

5) Δεν ξερω, αλλα τα Opel μου δειχνουν φτηνιαρικα γενικα σαν αυτοκινητα. Απο τα τρια ισως να διαλεγα το Suzuki, δεν ξερω.

6) απαραδεκτο να μην σου προσφερουν για οδηγηση αυτοκινητο με ενα τοσο βασικο χαρακτηριστικο οπως το κιβωτιο. Δηλαδη αν μετα εσενα σε ξενερωνει θα στο αλλαξουν?

kyrAndreas
25-01-08, 14:07
Γενικώς δεν τα πολυπάω τα ιταλικά αυτοκίνητα οπότε από αυτό και μόνο τείνω προς το suzuki... βέβαια και το swift με χαλάει λίγο :D
Βέβαια εσύ θα κρίνεις καλύτερα.
Από τα 2 opel χαλαρά το astra θα σου πρότεινα και ναι αν μπορείς στα 1.6 θα είναι καλύτερα και θα μπορείς μελλοντικά να το πουλήσεις και πιο εύκολα αν χρειαστεί!
Καλό θα είναι να ρωτήσεις αν μπορείς να κάνεις test drive με το εν λόγω κιβώτιο, έστω και σε κάποιο άλλο μοντέλο της opel... Πάρε τις αντιπροσωπείες, δε μπορεί κάποια θα έχει κάτι, ίσως και κάποιο ετοιμοπαράδοτο!
Αν είναι να βάλεις μισό-δερμάτινο σαλόνι καλύτερα μη βάλεις καθόλου. Επίσης, αν δεν το έχεις πάρει απόφαση άσε το λίγο καιρό με το default σαλόνι να δεις πως πάει και το αλλάζεις αργότερα όλο αν το αποφασίσεις! Αλλά να βάλεις από δέρμα και όχι δερματίνη γιατί τα πράγματα είναι σε χειρότερο βαθμό των λεγομένων του spyrakou.
Στο δικό μου πάντως με το δέρμα που έχει δεν έχω παράπονο!

Ίσως πω και κάποια γνώμη πιο μετά που θα μελετήσω το πινακάκι σου ;)

kyrAndreas
25-01-08, 15:02
Λοιπόν από αυτά που είδα θα σου πρότεινα να ξαναδείς λίγο τα παρακάτω που έχεις αποκλείσει:


Toyota Auris
Citroen C4
HYUNDAI i30 (ειδικά αφού σου άρεσε στην οδήγηση. Με 1200€, που υπολείπονται για τα 15500€, τι μπορείς να του βάλεις; )
SKODA FABIA

Dimitris Base
25-01-08, 16:19
Ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες συμβουλες σας.
Εχω ρωτησει σε περιπου 5 διαφορετικους αντιπροσωπους OPEL,και μου ειπαν οτι το easytronic δεν το φερνουν καθολου στην Ελλαδα για test drive.Μου το εδειξαν οπτικα μονο σε ενα μεταχειρισμενο,αλλα δεν με αφησαν να το οδηγησω γιατι δεν ηταν ασφαλισμενο για test drive.Ενταξει,ποσο χαλια μπορει να ειναι;

Το δερμα δυστυχως πρεπει να το αποφασισω τωρα,γιατι μου κανουν τιμη κοστους σε συνεργασια με την connoly.Αλλιως επιβαρυνομαι με 400 ευρω αν το βαλω εκ των υστερων,γιατι θα μου κανουν τιμη ιδιωτη.

Ευχαριστω που με αποθυρρανατε για μονο εμπρος δερματινα,γιατι σκεφτομουν σοβαρα να το κανω.Θεωρουσα οτι θα φαινονται σαν καθισματα πιλοτων τα εμπρος και θα δινεται εμφαση σε αυτα οποτε ετσι το ειχα σκεφτει ωραιο.Δεν το ειχα σκεφτει για να κανω οικονομια καθοτι 800 κανει ολο το αμαξι και 550 μονο τα εμπρος καθισματα,οποτε δεν σε συμφερει στην ουσια.

Ειδα μια BMW με κρεμ δερματινο και ταμπλο γκρι-ασημι,ακριβως τον ιδιο χρωματισμο με το ταμπλο του ASTRA,και δεν πηγαινε ΚΑΘΟΛΟΥ το κρεμ.Ηταν χαλια,απορω γιατι το βγαζουν εργοστασιακα ετσι.Μαυρο δερματινο δεν θελω να βαλω,οποτε μας μενει απο επιλογες το καφε,το γκρι,και τα διαφορα χρωματιστα που ειναι για τις γυναικες(κοκκινο,πρασινο,μπλε κλπ).Τι χρωμα προτεινετε;(αποκλειοντας το μαυρο και το κρεμ)

Οσο για τα αμαξια που προτεινεις κ εσυ φιλε andrew,το SKODA δεν παιζει σε σειριακο,το C4 ειναι οντως καλη επιλογη,η 2η μου σε μικρομεσαια αλλα οι φιλοι μου ειπαν μακρια γιατι θα μου χαλασει σιγουρα.Το Hyundai το κακο του ειναι οτι εκτος του οτι δεν βγαινει σε σειριακο,δεν μπορεις να βαλεις τι-πο-τα.Μηδεν προαιρετικος εξοπλισμος.Το ιδιο ισχυει και για τα Kia κ γενικως για ολα τα Κορεατικα.

Ιταλικα αμαξια δεν παιζουν.Και απ'οτι ξερω τα OPEL ειναι Αμερικανικα,Γερμανικης κατασκευης.
Καθολου φτηνιαρικο δεν δειχνει παντως το ASTRA, ουτε το CORSA.

1.6 δεν παιζει,το οδηγησα και ειναι υπεραρκετο για μενα που δεν τρεχω,οποτε θα κατεβω ανετα στα 1.4,ειναι κ θεμα τιμης κ καταναλωσης.Δεν δινω 1500 παραπανω,προτιμω να παρω 3 laptop.

spyrako,εννοεις οτι μονο μια φορα σε εσωσε,η μονο μια φορα στα 4 χρονια λειτουργησε;ρε γαμωτο,στα βιντεακια που βλεπω στο youtube,το ESP πιανει ακομα κ με χαμηλες ταχυτητες αν κανεις αποτομο χειρισμο,πχ αποτομη αλλαγη λωριδας.Αυτο που λες οτι ειναι σαν να κανει μικρα τσιμπηματακια στο χειροφρενο,μου φαινεται απιστευτα καλο,εκτος αν εννοεις οτι το εκανε μονο μια φορα στα 4 χρονια οταν το εκανες επιτηδες.Μηπως στο κανει κ δεν το καταλαβαινεις;(συγνωμη για τη χαζη ερωτηση,φανταζομαι θα αναβει καποιο προειδοποιητικο λαμπακι οταν μπαινει το ESP).Ολοι μου εχουν πει να μην βαλω ESP.Αλλα η δικη μου ερευνα κ αυτα που γραφουν στο ιντερνετ λενε οτι ολοι γενικως εχουνπαρεξηγημενη αποψη για το ESP και ειναι τοσο απαραιτητο οσο το ABS και οτι και πριν καθιερωθει το ABS ολοι το ιδιο λεγανε,μη βαλεις ABS δεν ειναι καλο.Μηπως εχουν δικιο τα reviews στο ιντερνετ ?

andrew,πε μου περισσοτερα για τα δερματινα καθισματα σου.Τα βαριεσαι μετα απο 3 μηνες,ειναι πιο ανετα,σακουλιασανε κ γινανε χαλια;τι παιζει;

Τελος,να αναφερω το εξης:ASTRA 1.4 και CORSA 1.2(που ειναι και 80 κιλα ελαφρυτερο απο το ASTRA) εχουν ακριβως την ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!7.7 εντος πολης με το σειριακο.Αυτο με ανησυχει πολυ,για τον εξης λογο.Ειναι πολυ καλη επιδοση για το ASTRA,αλλα πως γινεται το CORSA να μην εχει μικροτερη καταναλωση,αφου ειναι ελαφρυτερο και με μικροτερο κινητηρα;;;μηπως ο κινητηρας λοιπον του CORSA εμφανιζει τοσο μεγαλη καταναλωση λογω του οτι λειτουργει στα "ζορια" και θα μου χαλασει μετα απο καποια χρονια;

Επισης,γιατι προτεινετε ASTRA οπωσδηποτε;δεν ειναι πιο ευκολο στο χειρισμο του το CORSA?δεν με ενδιαφερει τοσο το παρκαρισμα οσο η ευκολια της οδηγησης.

Σας ευχαριστω πολυ,η βοηθεια σας ειναι απαραιτητη.Οτι ερωτησεις ιατρικες εχετε,να τις απευθυνετε αμεσως σε μενα.Θα σας βοηθησω το ιδιο που με βοηθατε κ εσεις.
emaiλ μου:dimvasiadis@hotmail.com

kyrAndreas
25-01-08, 20:40
Ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες συμβουλες σας.
Εχω ρωτησει σε περιπου 5 διαφορετικους αντιπροσωπους OPEL,και μου ειπαν οτι το easytronic δεν το φερνουν καθολου στην Ελλαδα για test drive.Μου το εδειξαν οπτικα μονο σε ενα μεταχειρισμενο,αλλα δεν με αφησαν να το οδηγησω γιατι δεν ηταν ασφαλισμενο για test drive.Ενταξει,ποσο χαλια μπορει να ειναι;μα καλά δε μπορούσαν να στο δώσουν έστω μέσα στο πάρκινγκ τους; :bigsmile:

Μαυρο δερματινο δεν θελω να βαλω,οποτε μας μενει απο επιλογες το καφε,το γκρι,και τα διαφορα χρωματιστα που ειναι για τις γυναικες(κοκκινο,πρασινο,μπλε κλπ).Τι χρωμα προτεινετε;(αποκλειοντας το μαυρο και το κρεμ)Καφέ!
Παίζει όμως ρόλο και το χρώμα του αυτοκινήτου ώστε να δένει αρμονικά ή να κάνει όμορφη αντίθεση! (Μαύρο είναι το δικό μου με το car σε ασημί και κάνει ωραία αντίθεση)

Οσο για τα αμαξια που προτεινεις κ εσυ φιλε andrew,το SKODA δεν παιζει σε σειριακο,το C4 ειναι οντως καλη επιλογη,η 2η μου σε μικρομεσαια αλλα οι φιλοι μου ειπαν μακρια γιατι θα μου χαλασει σιγουρα.Το Hyundai το κακο του ειναι οτι εκτος του οτι δεν βγαινει σε σειριακο,δεν μπορεις να βαλεις τι-πο-τα.Μηδεν προαιρετικος εξοπλισμος.Το ιδιο ισχυει και για τα Kia κ γενικως για ολα τα Κορεατικα....μα στα πρότεινα με τη λογική του να μη βάλεις σειριακό :bigthinki (αν και δεν έχω οδηγήσει σειριακό οπότε αυτό αποφάσισέ το εσυ αν το θες οπωσδήποτε)

Ιταλικα αμαξια δεν παιζουν.Και απ'οτι ξερω τα OPEL ειναι Αμερικανικα,Γερμανικης κατασκευης.
Καθολου φτηνιαρικο δεν δειχνει παντως το ASTRA, ουτε το CORSA.Ωπ μάλλον έχεις δίκιο, πατάτα είπα :bigsmile:
Οπότε συμφωνούμε για τα ιταλικά :biglol:

1.6 δεν παιζει,το οδηγησα και ειναι υπεραρκετο για μενα που δεν τρεχω,οποτε θα κατεβω ανετα στα 1.4,ειναι κ θεμα τιμης κ καταναλωσης.Δεν δινω 1500 παραπανω,προτιμω να παρω 3 laptop.:bcool:

andrew,πε μου περισσοτερα για τα δερματινα καθισματα σου.Τα βαριεσαι μετα απο 3 μηνες,ειναι πιο ανετα,σακουλιασανε κ γινανε χαλια;τι παιζει;Να τα βαριέμαι; Πώς γίνεται αυτό; :bigthinki:bigsmile:
Όχι δε σακουλιάσανε (τουλάχιστον στους 20 μήνες που τα έχω) είναι σαν καινούρια! :bcool:
Κοίτα ίσως το καλοκαίρι να ζεσταίνονται λίγο παραπάνω, αλλά νομίζω κυρίως λόγω του οτι είναι μαύρο το δέρμα. Έχω κάτσει και σε ανοιχτόχρωμο σαλόνι και ήταν σχεδόν σαν όλα τα άλλα που δεν είναι δερμάτινα. Κακά τα ψέματα, με τις ζέστες και τα βαμβακερά καίνε αν κάτσεις πάνω τους! Πλέον και με τη βοήθεια του A/C δε νομίζω να σε στεναχωρήσει αυτό.
Ξέρεις τι χάρηκα με το δερμάτινο σαλόνι;
Δε σε νοιάζει αν βραχεί λίγο και το καλοκαίρι το καταχάρηκα και δεν είχα έννοιες μήπως ποτίσει με υγρασία το κάθισμα από το μαγιό και έμπαινα στο car δροσερός δροσερός :bcool:
Επίσης, καθαρίζει πολύ εύκολα! Όπως σου είπα μου είναι ακόμα σαν καινούριο και δεν του έχω βάλει κάποιο ειδικό καθαριστικό! Αρκεί ένα καθαρό βρεμμένο πανάκι αν λερωθεί λίγο, εκτός αν το θες πιο τέλειο! Πάντως δεν είχα πρόβλημα ακόμα και στο να καθαρίσω πολύ εύκολα λεκέδες από λάσπη! Επίσης φαντάζομαι και κάνας καφές θα καθαρίζει πολύ εύκολα αν χυθεί (ευτυχώς όμως δεν έχω πάθει κάτι τέτοιο :D)
Τέλος από όσο το βλέπω φθείρονται πολύ πιο δύσκολα!
Προσωπικά αν ξαναγόραζα αυτοκίνητο θα ξαναέβαζα δερμάτινο σαλόνι (προσοχή όχι δερματίνη)

Τελος,να αναφερω το εξης:ASTRA 1.4 και CORSA 1.2(που ειναι και 80 κιλα ελαφρυτερο απο το ASTRA) εχουν ακριβως την ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!7.7 εντος πολης με το σειριακο.Αυτο με ανησυχει πολυ,για τον εξης λογο.Ειναι πολυ καλη επιδοση για το ASTRA,αλλα πως γινεται το CORSA να μην εχει μικροτερη καταναλωση,αφου ειναι ελαφρυτερο και με μικροτερο κινητηρα;;;μηπως ο κινητηρας λοιπον του CORSA εμφανιζει τοσο μεγαλη καταναλωση λογω του οτι λειτουργει στα "ζορια" και θα μου χαλασει μετα απο καποια χρονια;Έχει μια λογική αυτό που λες, αλλά δεν ξέρω να σου πω.

Επισης,γιατι προτεινετε ASTRA οπωσδηποτε;δεν ειναι πιο ευκολο στο χειρισμο του το CORSA?δεν με ενδιαφερει τοσο το παρκαρισμα οσο η ευκολια της οδηγησης.Το θεωρώ ότι θα είναι πιο άνετο, πιο ασφαλές (υψηλότερων προδιαγραφών), πιο καλοτάξιδο. Πιο ευέλικτο ίσως να είναι (ή να νομίζεις/νομίζουμε ότι είναι) το Corsa λόγω μεγέθους αλλά ποιος σου λέει ότι θα είναι και ανταποκρίσιμο στον εκάστοτε ελιγμό...
Για μένα το Astra μου εμπνέει πιο πολύ εμπιστοσύνη από ό,τι το Corsa!

Σας ευχαριστω πολυ,η βοηθεια σας ειναι απαραιτητη.Οτι ερωτησεις ιατρικες εχετε,να τις απευθυνετε αμεσως σε μενα.Θα σας βοηθησω το ιδιο που με βοηθατε κ εσεις.
emaiλ μου:dimvasiadis@hotmail.com:bcool::beer:

Dimitris Base
26-01-08, 12:07
Μαλιστα...μαλλον ναι,στο ASTRA θα καταληξουμε.Εισαι ο μονος που μου ειπε οτι τα δερματινα δεν λερωνουν,και εγω το φανταζομουνα αυτο σε αντιθεση με ολους τους φιλους μου που λενε οτι λερωνουν κ δεν καθαριζουν με τιποτα μετα.
Το παραγγελνω την ερχομενη εβδομαδα.Εψαξα ολη την Αττικη,και οι τιμες κυμαινοντουσαν απο 15050 εως 16200 για το ιδιο αμαξι.
Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες..
:) :)

Το μαυρο χρωμα αμαξωματος παιζει ρολο στο ποσο θα ζεσταινεται η καμπινα το καλοκαιρι;

essed
04-02-08, 22:19
μονο Japan....μακρια απο Γαλλικα αμαξια.....οτι και να σου λενε....επισης και ιταλικα δεν ειναι οτι το καλυτερο....για την τουοτα που λες ισχυει οτι εχει βγαλει και ελλατωματικα αμαξια αλλα δεν ειναι ο κανονας .Κοιτα υπαρχουν και αλλες μαρκες Ιαπωνικες....